czwartek, 8 lipca 2010

Dwie sprawy

Dwie propozycje, które zaproponowano i myślę, że warte są przedyskutowania w szerszym gronie.

- Marta Ceremuga zaproponowała większy fosiarzowy meet. Moim zdaniem trzeba miećna uwadze dwie rzeczy: to iż zebrać wszystkich się nie da i KFR'a, który pozostał chyba już tradycyjnym miejscem w kalendarzu wielu z nas, jako impreza gdzie nie tylko można coś wygrać, ale i odwiedzić z kimś bar i poduskutować. Ja uważam, że powinno tak zostać i kolejne imprezy odbiorą KFRowi właśnie to co w nim najfajniejsze,.

- Kara Rokita zarzuciła pomysłem, aby na łamach Fosiarzy prezentować rozmaite konkursy foto. Nie skierowane wyłącznie do fotografów koncertowych, ale też te przyrodnicze i reportażowe. Osobiście uważam, że jest dużo innych miejsc prezentujących różne konkursy foto (np. tu i tu) i chyba nie warto jest się rozdrabniać. Fosiarze, w założeniu, to strona traktująca o fotografii koncertowej / muzycznej (co nieznaczy, że nie lubimy dobre jreporterki, prawda?) i chyba tak powinno zostać.

Obie propozycje oddaje "pod" dyskusję ludu a Paniom dziękuję za ich podrzucenie!

PS. Oczywiście dalej zapraszam do fanowania Fosiarzom na eFBe, abyście pomiędzy jedną grą w Farmville a tagowaniem fotek z imprezy dostawali też powiadomienia o wpisach oraz do wpisywania się na listę foto.

3 komentarze:

  1. To ja się wypowiem jako że jestem pomysłodawczynią. Otóż wcale to nie miały być konkurencje spotkania dla KFR i na pewno nie odebrałyby popularności KFR. Pomyślałam tylko sobie ze gdyby znalazło się kilku chętnych fosiarzy do pójścia wspólnie na piwo bądź inny trunek nie trzeba by było czekać do jakiegoś koncertu bądź też do KFR tylko oficjalnie tutaj ogłosić takie spotkanie. Bo prawda jest taka że Ci co mieli by się tego i tego dnia spotkać to i tak by to zrobili a nóż widelec zjawiłyby się też osoby których dawno się nie widziało i postanowiły nam zrobić niespodziankę. Wiadomo nie wszyscy przyjdą bo albo miejsce albo termin nie będzie pasował.
    Poza tym ułatwiłoby to kontakt miedzy nami bo nie każdy ma spis tel. czy maili do wszystkich, a z doświadczenia wiem ze z pamięcią bywa różnie to nie do każdego da się info.
    To tak najprościej jak umiałam wytłumaczyłam, a jak coś bezsensu napisałam to dlatego ze po całym dniu pracy jestem :D
    CEREMI

    OdpowiedzUsuń
  2. Oficjalne spotkania rzeczywiście można by robić przy okazji KFR.
    Ale jest także opcja troszkę mniej oficjalnych spotkań przy okazji co większych festiwali / koncertów w Polsce. Może warto by na stronie wprowadzić jakieś kalendarium tego typu imprez? Chętni mogli by wtedy sygnalizować iż będą na takim wydarzeniu i mają chęć na spotkanie.

    PS: Ktoś się wybiera na Przystanek Woodstock? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta: OK. Ja tylko zapodaję temat i dodaję swoje zdanie.

    Goldmoon: Już kiedyś pisałam (Tobie nawet chyba?), że takich kalendarzy jest kupa - ja wolę szukać jakiś newsów, dodawać fotki i edytować wpisy niż tworzyć kolejny kalendarz pokroju last.fm czy songkick'a. Bo i tak nie każdy się będzie wpisywał, a kolejnej listy kocnertów nie ma sensu robić IMHO. To jak z Goldenline - jednym pasuje, drugim nie...

    Ja Woodstock olewam, jak co roku :)))

    OdpowiedzUsuń